Olen siis samaan aikaan iloinen, mutta myös surullinen :'< Tänään näin mun open viimeistä kertaa, ellen sitten näe sitä sattumalta jossain.. Muuten kyllä oon iloinen, koska kesäloma alkoi :) Harmittaa, kun The Sims 2 ei toimi -_-' Pitää huomenna asentaa uudestaan, kaikki perheet ja sellaset sit katoaa, et kiva..



Kävin tänään mun parhaan kaverin kanssa kaupungilla, ostin mustan hupparin, 5€ Habbo setelin ja Mountain Dew-limsaa 8DD Kamu osti 2 t-paitaa, 5€ Habbo setelin ja jtn päärynälimua. Mikä mua oikein vaivaa, kuuntelen taas putkeen Naglfarin Harvest-biisiä xDD

1603955.jpg  <--- Just like Maggot ;P


Illalla katon kamun kanssa pari kolme leffaa, syödään jtn hyvää ja sitten 3-5 aikaan nukkumaan :> Pitää säästää rahaa, sillä haluan Slipknotin fanipaidan (22€) ja Slipknotin laukun (33€) <3 Me saatetaan saada koira, amerikankarvatonterrieri tai chihuahua :3 Huomenna meen kamujen kanssa kai leffaan, tai jonnekin. Mut pitää nyt lopetella.. <3


♥: Maggot <3